Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 18, 2008

Lotus Five Star Cinema di Kuantan

Bagi peminat2 wayang ataupun filem, kunjungi Lotus Five Star cinema yang mempunyai 5 buah cineplex serta kerusi yang empuk mahupun popkong yang enak di makan. Serta harga yang kompetitif mampu menambat serta menandingi pawagam lain yang setaraf dengannye.

Hari semalam yakni malam semalam kawan menonton filem The Chronical of Narnia Prince Caspian, di Lotus Five Star cinema memang sedap dari segi tempat duduk nye mahupun ekong nye (air-cond) dapat pula duduk di penhujung dunia biarpun di tepi tapi skrin masih dapat di lihat mahupun menghayati subtaitel nye itew.

Kawan bukanlah nak review atau beri komen pasal movie itew, tatapi pasal pawagam berkenaan. Sesiapa yang ingin menonton wayang dan juga kerusi yang sedap kita duduk sepanjang filem di tayang kawan syorkan tengoklah kat Lotus Five Star Cinema memang puas hati. Sebelum ni tengok dekat GSC, dalam 1/2 jam jew dah panas buntut kawan ni haa tu pun kalo bley duduk dengan senangnye. Tapi kira di Bandar Palma skang ni baguslah ada persaingan sihat dan mungkin tak lama lagi di ECM @ East Coast Mall , kemungkinan TGV akan di buka. Kawan dok kisoh cuma kalo seat dok best baiklah tengok kat Lotus Five ni je.

Oh ye, Lotus Five Star Cinema terletak di salah sebuah komplek membeli belah yang di anggap lagenda di Bandar Palma iaitu kompleks Teruntum. Di harap Kompleks Teruntum akan kembali ceria sepertimana dahulu kala insyaAllah. So untuk penggemar movie @ filem kunjungi Lotus Five Star cinema sekiranya anda inginkan kelainan mahupun nostalgia di Kompleks Teruntum, I'm chill.

6 comments:

yaya|azura said...

lotus cam nama restoren jual nasi daun pisang yg sgt sedap je itew? apa benarkah cincan?? yayake sudah lame tidak ke kontan... nnt yayake mo pegi lah! :D

Unknown said...

errr butan juwe yayake ianya adalah sebuah pawagam juwe, dan kemudian tidak ada nama lotus di dalam senarai restoren daun pisang mungkin vegeterian sahajew.

Errmm datang lah juwe yayakeeeeeeeeeeeeee

Mem Aluya said...

Penah makan nasik goreng bungkus dalam daun lotus.

Unknown said...

Errr nasik goreng pon ada taruk dalam daun lotus kew? huuuuuu

sue cipot said...

uiksss ada lg ek pwagam kat komplex? uikssss biar betol.. ramai ke org? kang g tgk citer xsbrapa tp org buat wayang lak yg lebih2.. tu yg xbkenan tu kat komplek itu cin can.. pmandgan mata xbest.. kat mega mall pon sma.. apalah nk jd dgn budak2 kuantan kite ni cin can?

rizhan said...

bro....nostalgia kompleks teruntum muda muda dulu koi selalu lepak masa sekolah sultan abdullah hew hew...

kena try lotus ni ....

........just my nine cents not my nonsense.....