Saturday, May 17, 2008

Hari Ahad yang Best sesuai untuk Chill

Harini hari Ahad yang begitu murni bagi merehatkan diri dan minda anda, sebagai seorang penduduk di Bandar Palma serta rakyat Malaysia / Zimbabwe / Palestin / mahupun berstatus sederhana di segilintir Wales dan juga Scotland saya merasakan kita patut meraikan hari Ahad dengan singgah ke Teluk Chempedak (TC), tetapi itu dulu sekarang lain rasenye.

Kawan rase hari Ahad ni bukan TC jew femes nye, kerne byk lagi tempat2 yg menarik untuk tarikan pelancong dari dalam mahupun di luar. Kalo kawan perhatikan kat Pekan pun ada pantai dan sungai, sungai pahang lagi taw uuuh. Pastu kat belah2 Felda Panching tu ada air terjun panching yang mana mampu mengeluarkan janakuasa elektrik sebanyak 15,000 kilowatt. Tetapi itu hanyalah rekaan semata-mata bukanlah realiti itew fiksyen jew wahahahah.

Tatapi kawan betul2 rekemen supaya gi ke Air Terjun Panching hujung2 minggu ni, bawaklah gepreng, boypreng, somi dan isteri terchenta itew serta ahlil keluarga yang lain.  

Begitu juwe dengan Pantai Sepat, sungguh indah permandangan dengan di hiasi mek2 ganu serta lembu2 yang menawan yang mampu menambat serta meleka kan mata kita. Uuuh Bandar Palma sesuai untuk muuuungg.

5 comments:

meeboo said...

gambar ehsan oleh:meeboofotography tajuk:Panching

yaya|azura said...

errr.. nape kecit sgt link utk tulis komen...yayake terpakse gune mikroskop utk menkliknya... huhuhuhu... lapa laa. alangkah bestnyer kalo dpt piknik di panching sambil mkn sandwich yg cincan bowat.. hihihihihihi.

Kakak Tiri said...

Saya nak nasik lemak!

meeboo said...

ermm nasik lemak di simple corner pon best juwe

sue cipot said...

cin can pernah g x kat berkelah @ jerangkang.. situ pon best gak.. lg best dr panching.. skrg panching dh xbest.. tempat tu dh kotor, kmudhan pon dh byk yg rosak.. dh ler byk beruk kat situ.. titi gantung tu ok lg x? seram je