Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 22, 2008

Hari Ini Rileks Jew [-_-]




Pada pagi Subuh lebih kurang jam 5:43AM telefon kawan telah berbunyi menandakan Tok Ketua menelefon kawan bahawasanye Manchesstteeerrr UUUnniiiiteeedd!!! UNITED!!! UNIITEED!! telah pun berjaya menjadi johan liga juara (Champions League) wahahahahaha setelah berkurun lamanya semenjak tragedi di Munich, namun kini Man Utd telah mendapat perhatian bukan saje menang piala liga Inggeris malahan Liga Juara waaaahhh hebaknyeeee Manchester UNIITEEDD!!!

Ermm pada pagi ni rasa chill yang amat namun kawan kengantotkan di sebabkan mengeluarkan diri ketika malam semalam ke Kemamam Kopitiam yeaaaahhh. Tapi takpe berbaloi gak keluar sebab lama doh rasenye dok keluar lewat2 malam ni wahahahahaa. Oh ye di sebabkan kawan chill pada harini maka pembuatan keje2 itew sungguhlah "smooth" akan tatapi kawan di berikan tugas yang penting pada harini iaitu menjadi "tester" terhadap software Hotel Frontdesk System atau lebih di kenali sebagai HFS.

HFS adalah sistem kawalan mutu serangga eh silap mutu piawaian hotel bagi menjamin kesegaran ayam eh silap lagi juwe, ermm kira cam sistem untuk clerk di bahagian frontdesk @ reception. Kawan telah pun menge"test" dengan jaya nye walaupun baru peringkat awal namun disebabkan "chill" itew tadi kawan pun berjaya juwe menulis beberapa kesilapan mahupun meningkatkan prestasi software tersebut. Bukan sahaja prestasi tatapi keunggulan dan juga kualiti dan tidak lupa kesenangan pengguna menggunakan software itew.

Yeaaaahh bukan senang nak jadi tester, dan bukan senang nak jadi designer dan juga software tester wahahahahaha kawan bangga dengan diri sendiri namun tidaklah juwe riak ermmmmm *suara chill

Oh ye bagi sesiapa yang tidak tawu, pada 24hb ini ada majlis perkahwinan Bro Pei aka Croc.Cring di Dewan Belia Indera Mahkota. Kawan akan ke sana dengan baju yang indah lagi mempersona uuuuhhh.

7 comments:

yaya|azura said...

yayake bangge berkawan dgn seorang software tester yang sgthebak, sehebak MUtd ..errr... apa kata nxt time cincan dtg opis yayake dan menge-test system yg yayake bowat ini .. huhuhuhuh.. cincan kene beri yayake markah penoh taw! :P
oh ye! waktu kenuri nanti, cincan pakai kebarong or kebaya sulam??? hihihihihi.

Unknown said...

uuuh sudah musti mulih yayake, cincan mulih jew kalo yayake mao cincan menge"test" software itew. Ermm baju kebarong mungkin tidak juwe, ermm kebaya sulam mungkin tidak juwe lagi..mungkin cheongsam uuuuuh cincan nampak laawaaaa huuuuu ;;)

floweristachantress said...

napa cincan tak pakai sari berlabuci jew? huhuhuhu lagi mempersona adanya

Unknown said...

huhuhuhuh apa lah kak gee ini huhuhuhuhu, saya mulai malu huhuhuhuh

yaya|azura said...

musik please...

**maluu .. maluu... tapi ku mahuu mahuuuu...**

adehh .. yayake mamam twisties mesti mauuu!!!

Unknown said...

errr apakah?

Mem Aluya said...

Seronoknye rileks rileks sambil mengetest software dengan memakai cheongsam... huuuuuu...