Tuesday, May 20, 2008

Hari Selasa Yang Toye



Oh ye harini hari bekerja bagi semua umat manusia di Malaysia, di Bandar Palma secara amnye. Harini je keje dah mulai "rushing" akibat dateline yang begitu hampir kepada bulan Jun. Ya Allah sabor jelah, kalo nak rushing pun meh le information yang hendak di berikan kepada diriku ini dok, duk congok duk main2 mende toh?

Pastu harini alhamdulillah kawan terselamat daripada kecelakaan, The damnation starts when I just head to my home for solath Zuhur then one "mamat" slam on backside of my bike. Totally damnation lah!! Why and how you learn to drive huh? Cuba fikirkan, kalo roundabout kan biasa kita tengok belah mana? Belah kanan kan? Ada tak belah terus @ kiri? Apa raaa!! Tengok mamat tu cam gabra satu hal pastu rushing giler nak jumpa wife, orang lain pun rushing gok tapi tadoklah rushing sampai nak maroh2 aku haa. Ada ke patut dia bley maroh kat kawan plok? Ihskk kita dah ikut peraturan dia plok bley maroh kat kita.

Tapi satu jelah klo kita rasa kita tak salah, kita buat selambe je dan jujur mahupun chill insyaAllah berani kerana benar. Haaa gitulah kawan nak citer, tatapi Alhamdulillah kawan tadok apa2 mungkin calor2 kat motor jew ermm baru je servis motor kawan tu, tapi tulah yang penting diri kita ye dok? Alhamdulillah Syukran Jazillah. Ermm lenkali klo kat roundabout tu tengoklah beloh kanan dulu ye incik ermm takpelah kali ni saya maafkan ok.


7 comments:

yaya|azura said...

haaaa apaaaa?? nasib baek cincan oteh. klo x .. xtau mane yayake mo cari gantinye .. huhuhuhu... cincan.. baek cincan bowat kenduri doa selamat supaya yayake dapat mamam free nasi berlaukan ayam masak meyah itu.. cedapnyerrr... kan cincan kan kan kan?? selasa memang hari yang toye. sekian tima kasih dari yayake yang kenyang mamam popia basah beli kat pasar malam.

meeboo said...

uuuh tima kacih yayake yang setia pada rancangan cincan, ermm lama juwe tak buat kenduri kendara ini. InsyaAllah ada masa n rezeki nanti cincan bowat k dan yayake dtglah juwe ek. Errmm hari semalam adalah hari pasar malam di sini, tapi di hari Ahad adalah di Taman Gelora* juwe dan hari Sabtu adalah di Jalan Gambut*.

*Di Kawasan Bandar Palma

Gee said...

Alhamdulillah cincan tak de apa2

meeboo said...

tima kasih juwe ku ucapkan kepada kak gee

Kakak Tiri said...

Alhamdulillah sukur...

Kakak Tiri said...

Eh... kenduri doa selamat nanti jangan lupa jemput.

meeboo said...

InsyaAllah kesemua ahlil2 360 serta bloggers yang lain akan di jemput datang ke kenduri cuma tak tau bila kenduri tu lagi hehehehehee