Wednesday, May 21, 2008

Kehangatan Jalan Ke Moscow ( Road To Moscow is now hot! )



Kehangatan mulai di rasai oleh diriku dan peminat2 bolasepak yang meminati kelab perdana Inggeris iaitu tak lain dan tak bukan Manchessssteerrrr Uuuuuniiiiiteeeeddd!!!! UNITED!!! UNITEDD!!! tuum tuuumm!! *bunyi gendang daa dan juga chel..err amende? lupa plak nama kelab tu. Ermm pada pagi buta ini, maka bermulalah pertandingan akhir Mancheeeesstteerrr Uunniiiiiteeeedddd!!! UNITED!!! UNITEEED!!! tuumm tuuumm tuumm!!! *bunyi gendang lagi daa menentang errmm rasenye ingat kelab tu errrmm apa ek? maklum jelah kelab tak femes kan? ermm tapi tulah kawan bukan nye apa tapi rasenye kalo kelab tu dah professional pastu pemain2 plok hebat2 dari segi skil mahupun yang lain.

Rasenye takde masalah kerana Manchester United adalah calon utama dan pilihan utama untuk merangkul kejuaraan liga Champions League pada tahun ini wahahahahaa. Ada ke patut apa nama kelab tu lagi? adeh celak? eh bukan ermm ceput? eh apa daa yelah tak kisahlah ada ke patut incik Celtut itew bernafsu nak menang Champions League? ermm kawan rase takyoh lah nak megoh2 sedangkan Hotspur pun ada piala, ni kan pulok Manchester United. Ihsk ihsk ihsk, takyoh incik Celtut nak merangkul juara ek, tapi kalo musim depan bleylah kot tu pun kalo kitaorang bagi peluang lah kan? Ermmm apa yang pasti, pagi ini aku kompiden bahawasanye Manchester United boleh jadi juara bagi tahun ni.

p/s : Untuk peminat2 incik Celtut sila lah amik tisu kotak kerna anda memerlukannya untuk mengesat air mata anda wahahahaha.

2 comments:

Kakak Tiri said...

Saya ada beg MU... huhuhu...

meeboo said...

saya pula mempunyai jersey dan beanies Man Utd hohohohohooo UNITED!!!