Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 28, 2008

Coba coba jangan cobbaaaaaa

Sungguh kurang sopan pada harini ada ke patut kawan di suruh buat OT pastu suruh balik pule? dah kawan balik ke rumoh balik lewat solat Asor sape nak tanggung? bengong betul ungka2 ni.

Ermm brochure telahpun 90% siap ini kerana 10% lagi adalah brochure terbaru @ brochure yang tidak di "check" oleh pemeriksaan tatabahasa dan mergastua pahang. Oleh yang demikian 10% itew akan di siapkan dengan begitu pantas mahupun laju *eh cam sama jew maksud ia?*

Lagipun printing memakan masa dalam 2 minggu sehingga itew tidak tahulah bagaimana ungka2 itew ingin membuat show mereka di sarkas berhampiran? Sedangkan kalo tahu mende tu nak cepat standby jelah bahan2 yang perlu di masak, ni tak kawan gok hok kena buat seme nye adeh, kalo gaji best best gak kan? ermmm tapi takpe peringkat kesabaran lagi memuncak walaopong petang tadi agak keletihan mahupun pening2 sket. Ni seme ungka2 lah punya pasal wahahahahahaa.

Besot kena membuat 10% lagi bagi memastikan kompeni hindia di lengkapi dengan senjata yang hebat semasa mereka2 itew di Kuala Lumpur nanti, yeaaaahhh cuma kawan dok gi wahahahaha duk kat Bandar Palma buat keje wahahahaha best juwe. Ermm sebenornya tak tau gak nak kabor mende cuma nak hapdet sket2 jew.


baboon yang pandai dan bijaaaakk wahahahahahaa.

2 comments:

Mem Aluya said...

Hehehehe... ungka-ungka pandai masak megi je kot.

Unknown said...

hohohohho apakan daya mereke2 itew