Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 25, 2008

Hari Ahad Yang Sedap





Pada harini Ahad yang merupakan hari yang bagus untuk meluangkan masa dengan menonton wayang yeaaahhh kawan telahpun menonton filem "Indiana Jones dan Tengkorak Kristal" , ermm kawan tengok filem ni di Lotus Five Star Cinema tadok dah rasenye GSC wahahahahaa.

Oh ye citer Indiana Jones memang debaran dan penantian yang "agak" berbaloi, ini kerana filem yang di sampai kan agak tidak adventure mahupun dari segi aksi nye; berbanding sekuel yang sebelumnya. Kawan tengok memang lah rasa ok cuma mungkin sebab Indi dah "senior" kot? mungkin sebab tulah aksi2 beliau mungkin terhad sedikit.

Tapi takpelah berbaloi gak untuk 2 jam berminit *tak ingat sebenornya wahahaha*, tatapi mengikut filem berkenaan sebenarnya ia lebih memperkenalkan Shia LaBeouf sebagai Mutt Williams yang merupakan anak kandung Indi. Kebangkitan Mutt di dalam hidup Indi memantapkan lagi gandingan ayah dan anak macam filem yang sebelum ini di mana sebelum pemergian Sean Connery sebagai ayah Indi di tukar pula dengan Mutt (Shia LaBeouf) sebagai pengganti nya.

Mungkinlah tak lama lagi Indiana Jones mungkin ada pengganti baru untuk aksi seterusnya, tapi rasenye itu penerimaan peminat dan juga bagaimana Lucas dan Spielberg merancang untuk filem berikutnya. Rasanye Shia LaBeouf jadi tumpuan lah plok untuk director dan producer itew, yelah The Transformers pastu Indiana Jones plak pasni apa lagi tah? I donno yet.

Oklah tu je sebenornya nak citer, kawan pon dah rasa mamai ni nak tido pule wahahahaha. Selamat Malam Bandar Palma, sesuai untuk mung yeaaaahhh.

5 comments:

yaya|azura said...

huh! pegi nenok indi x ajok yayake pong!... menci menci menci. majok ahhh... duwe minggu!

Unknown said...

erk alaaaa yayake niii..

musik pliiisss

*musik

"accciiii acciiiii bukak piinnttuuuu, nannaaa baliiikk hai pukui satuuu"

yaya|azura said...

menci menci menci!

Mem Aluya said...

Ada lagu Indie ke dalam runut bunyi filim Indi??

Unknown said...

errr..tade juwe kot?