Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 19, 2008

The Ungka berSeries : Ofis Berjalan Lancar Saya Lancar Juwe



Harini adalah hari kemerdekaan buat diriku untuk seketika dengan adanya hubungan talian internet maka aku bekerja dengan tekun seperti biasa, namun dengan adanye internet maka diri ku menjadi malas juwe wahahahahaha. Tapi takpe esok adalah hari Jumaat maka bulihlah berhoye-hoye yaaaayyyy, ermm nak bowat pe ek pada hari Sabtu berkenaan juwe? oooh tidak mengapa yang pasti hari esok adalah Jumaat yeaaahhhh.

Oh ye harini je bos aku telah menyampaikan amanat pada diriku agar membuang idea untuk berosyur AirTime Services ermm macam topup tapi bukan juwe ianya adalah sistem pengiklanan yang tersohor di dunia wahahahahaaa, takde lah tipu jew wahahahhaa. Ermm sistem berkenaan adalah merupakan multi-display system yang mana klo kita tengok kiosk klo kat hotel2 biasa ada mende itew klo kat shopping komplek pong ada gok, ermm kira ni nak propose dan memang dah pun masyuk projek berkenaan. Kiranya tinggal diriku untuk membuat selebihnye dan selebihnye lagi adalah daripada pasukan elit teknikal ku.

Setelah lama otak ku serta diri ku letih memikir dan membuang idea terhadap kompeni ungka ini aku rasa mungkin aku akan bercuti seketika mungkin juwe 2 ke 3 hari namun tidak di ketahui lagi ke manakah hala tuju percutian ku ini, apakah ku akan pergi ke KL? apakah mungkin di tempat yang lain juwe? ku tidak tawu. Tapi klo gi KL best ke ek? best kew yayake di KL itew?

Oklah nak solat dan jumpa di kadar signal yang lain.

Yang Menaip dengan agak lega (*proott)
Cincan Yang Baru je Kentut (hehehehe..)

2 comments:

yaya|azura said...

yayake memang meshhh... kalo kl tu yayake kurang pasti la pule .. hohohohoh... cincan meh laa kl meh ..kita leh chill .. kat kl takde ungke...

Unknown said...

wohohohohooo ermm baeklah nanti cincan akan buat proposal untuk ke sana juwe yeaaaahhhh