Friday, June 6, 2008

Thank God It's Friday, enough say





Alhamdulillah harini adalah hari Jumaat maka tersebut lah kisah yang kita patut berlayar ke pantai Bandar Palma. Oh ye semalam kawan makan sushi di Sushi King bahagian cawangan ECM pantai timur dan Pahang. Sesungguhnya kawan memang kekenyangan setelah memakan sushi2 berkenaan, bukan nye apa tak cukup dengan ala-carte di cobitan pule dengan sushi berserta condiments ia.

Ooohh sungguh liar mata melihat sushi ketika itew, maklumlah lama tak makan. Tapi bukan kawan sorang je liyor nye mata, kengkawan ofis lain pong liyor gok ihsk ihskk ihskk mata sushi-an betul diorang ni termasuklah kawan wahahahahhaa. Tapi takpe kesemua itew bukanlah kawan membayor baguslah bos kawan yang membayor nye jimat duit bley beli petrol banyok2 wahahahaha.

Oh ye, klo di ijinkan lah kan? ermm klo kita niaga kopitiam ni la kan? cam bagus gak kan hasil diye kan kan, ermm lagi satu skang ni dah jadi cam tempat melepak klo dlu cam mamak @ kedai pak Mat hujung2 lebuh skang ni sudah tukor dengan kopitiang disambut plok dengan kedai2 hok lain. Rasenye mende ni dah jadi trend dan eloklah kita mana hok ada dowit tu gi lah melabur bukak kedai kopitiam kat Bandar Palma ni, ermm bley lagi rasenye klo berminat nak buat kopitiam. Kawan pong terpikir gok, tapi tadok plok modal sebanyok gitu. Pastu manalah power buat2 proposal ni, buat quotation fotography pong dok mahir ni kan plok website wahahahahaa. Tapi takpe insyaAllah klo ada modal insyaAllah kawan akan meniaga.

Oklah keseme blogspoters, enjoi your weekendings and don't be nottyings. Yewaaahhh..heh

musik pliiissss...

*musik*

caaaan mali caaan hoi hoi oiiii, hoi hoi hoi..wooiiitt err adeh takpelah laen kali jelah nyanyi baek solat wahahahaha.

4 comments:

yaya|azura said...

cincannnn... yayake ngantot laaaa......

meeboo said...

uuuuuhhh cincan pon mengantot juwe

Gee said...

bile cincan nak hapdet nih?

meeboo said...

ermmm mlm ni kot k.gee hehehehehe