Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 4, 2008

Hari untuk hoye hoyeeee


yeaaahhh setelah lama ku mengerumuni jerami2 yang perlu ku tenun dan sulam namun aku telahpong siap gok natang beroshur itew wahahahahaaa aku ske aku skeeee wahahahahaa tapi website pule aku kebengongan ermmm..bagaimanapula dengan presentasi video itew? uuuuh rambang lagi lah mata ku ini uuuhhh nak sejutaaaaa huuuuuuu..Tapi takpe disebabkan selepas lunch aku tade idea maka aku pong "coba2" menulung intern aku itew, sungguh ku tak sangka rupanye beliyaw tidak tahu menggunakan word dan juga excel untuk membuat borang order uuuuh kijam nye studeng skang ini.

Tapi oleh yang demikian, aku tatap berusaha menulungnye untuk menjadi seorang pelajar yang berjaya, tapi bila di suruh membuat design beliyaw tidak mao, ermmm..bagaimana ye? mungkin bukan diye yang patut menjadi apprentice aku. Mungkin orang layen juwe, hohohohoho..oh ye aku gumbira sebab harini dapat dowit so aku akan membayar keseme hotang2 yg perlu di bayor ooooh bilakah aku akan di bebaskan daripada rantai ini? aaarrghh apakah tak lama lagi? ermm ye bener tak lama lagi aku akan bebas daripada rantai hutang hoyeee hoyeeeee hoyeeeeee one more taaaiiiimmm!!! hoyeeeeee.



Ok terima kasih.

p.s : Saya tukar...saya mao satu billiiioooonnn hohohohooo

Yang Bagus,
Cincan Yang Amats.

No comments: