Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 26, 2013

Kije Banyok lah!

Assalamualaikum,


Aku terlambat lagi nak post blog aku ni adeh, bukan apa cuma kesibukan melanda di sebabkan pemangku cuti sakit (MC) dah masuk beberapa minggu dia cuti ni, kira tekanan tu wujud mana2 tapi di pihak aku ni ermm biasa2 lah.

Tak lama lagi nak antor buku laporan plak adeh, naseb baik bukan aku yg design buku laporan tu. cuma penyelaras dia je. Ermm mungkin AGM/ Mesyuarat Agung Tahunan akan di buat pada bulan Mei / Jun 2013 ini. Tapi takpelah harapan aku adalah pada boboboboboboboooooo...boi hohohohoh klo anda faham apa itu boboboi. Skang ni masalah seperti kewangan memang bley di kontrol cuma mana klo tak mampu jangan lah ngade2 nak membeli ataupun menanggung hutang sediada.



Aku harap tahun ni dapatlah aku beli sebuah rumah untuk keluarga aku, dah tak daya aku tengok harga rumah yang melambung-lambung cam belon aku tengok. jap murah jap mahal jap murah jap murah lagi, tp area kuantan ni aku tengok cam 145K ke atas yang bley di katakan "average" lah.

So korang doakan lah agar aku dan keluarga aku dapat membeli sebuah rumah yang bermastautin di kuantan ni haa, harapan aku biarlah loan rumah tu lulus dan kemudian aku dapat bayar bulan2. in sya Allah.

Orait jumpa lagi in sya Allah akan update dalam masa terdekat. ciao!

No comments: