Thursday, March 14, 2013

Aku nak marah!

aku saje je buat mende ni terutama di kala perasaan gusar dan nak marah, nak kata aku ni makan gaji buta tapi aku ikhlas buat keje tapi korang tu yang tak nampak aku buat keje korang maki kat aku kan? aku bley terima lagi. tetapi bila aku dah buat keje tapi korang cam tak hargai aku bley terima lagi. tetapi aku nak marah kenapa mende kecik pun korang nak besarkan? ko nama je ada sijil pelbagai, tapi perangai cam jubo! orang lain bermati-mati nak cari rezeki tapi ko mengharap ko bley dapat lebih lagi rezeki. takpe lah aku tak kisah. cuma kenapa benda yang kecil macam tu ko tak dapat settle? aku rasa ko bukan pro pun, nama je hebat dan ramai kenalan besor tapi kepala je aku rasa besor perangai cam jubo.





No comments: