Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 7, 2008

Hambek gambor di ECM





Tiba2 harini diri ku merasai letih sangat akibat bermain kamera sehingga diriku tak daya menahan kengantukan yang sedia ada, mana dok nye. Dari pagi ke petang asyik menembok je, mula2 pagi tadi gi ke Kuantan Port untuk mengambil gambor workshop yang baru di bina di sitew, pas itew selepas solat Jumaat kira 3:30PM diriku bersama bos hungke pergi bersama ke workshop di Semambu pule untuk mengambil gambor jentera berat @ lori 20 tan.

Lepas daripada itew, lepas daripada Semambu terus ke ECM waduuuuhh kok ramai sih? patutlah aku masuk2 je dari main gate tu tup2 tengok eh apsal ada meja salut kain putih ni? ada orang nak breakdance ke? Eh tidak juwe, rupa2 nye ada majlis perasmian Karnival Keanggunan Wanita 2008 uuiiiihh mmg ramai wanita tadi ermmmm *wink2. Oh ye setelah beberapa angle yang di ambil di ECM untuk mendapat shot indoor mahupun event tu, kira2 dekat 1 jam lebih le aku baru balik ke ofis hungke itew. Tak silap dekat 5:15PM gitew, uiiiih patutlah diriku macam best jew harini, rupanye sedap gi mengulor wahahahahahaa.

Anyway, Happy Wikeng to all 360 mates. Chapit @ Tok Ketuwe jangan2 lah selalu masuk bilik kang ketor lutut tak tawu haaa wahahahahaa gelak lagi wahahahahaa sket jew lagi wahahahaaaa.hiks. Oklah nak solat. Tata. :-h <-- paste kat YM ek.

Yang Luv U Wol,
Cincan le mmmuuaahh muaahh.

No comments: