Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 22, 2008

Cincan Episode Satu : Hapdet Wars

*meeooowwwww, nape ISO dia sket jew? oh lupa aku pakai filem daa!!

Aaahhh sudah lama berkenaan aku tidak menghapdet blog ku sehingga ramai yang tak tau aku buat apa skang ni? ermm apa kabar warga 360? apakah ketua kampung? apa kabor yayake? apa kabar kakak tiri? kak gee? seme lah yang berkenaan. Ermm aku skang ni dah lama tak hapdet blog ku ini, maklum jelah keje aku ni tak tentu kebizian nye, pastu aku baru je hapdet fotopages aku nanti korang tengok lah ek?

Oh ye, pelbagai event yang telah berlaku dalam beberapa minggu ini. Bukan nak cakap pasal hujan kat Pantai Timur secara amnya Bandar Palma ku cintai, tetapi sebagai contoh; Malay Town telahpun di buka untuk lawatan rasmi para penduduk Bandar Palma dan di luar Bandar Palma. Maklum jelah musim cuti sekolah ni kan? ermm tak lama lagi nak Raya Haji dan Krismas. Yeah, cuti tahunan ku pun dah abes ermmm harapkan cuti publik je yang ada. Ooooh kekejaman berlaku acapkali aku melihat ungka. So ungkaness!!. Ungka macam biasa kat sini, masih lagi begitu. Ermmm apa lagi ek aku nak kabor? oh ye aku nak membeli game PS2 Need For Speed : Undercover nantilah review daripada aku yah! Oklah time for mandi, hehehehe almaklumlah hari minggu lambat sket mandinye wahahahahaa. 

P.S : Baru je check / servis kete CRV tadi ermmm.

7 comments:

Mem Aluya said...

Hahaha. Sangat comel kucen itu berkata-kata.

Bro, tell me more about Malay Town. What is it?

Unknown said...

kucen itew di cari melalui kumpulan sokongan CIA iaitu Google hiks. Malay Town yah, ermm camne ek nak cakap? well it's a cultural town yep when we talk about cultural well in Malaysia, kita sme tau and semestinye tau ada pelbagai bangsa. Terletak di bersebelahan ECM *East Coast Mall dan juga Stadium Makmur, Cultural Town mempunyai 3 budaya iaitu Melayu, Cina dan India. Selebihnya adalah kompeni MSC *Malaysia Super Corridor.

So bila sis ada masa well I mean bila dah balik ke Malaysia lah wahahahahaa, please do come visit me in here. Nanti saya haplod gambor Malay Town and all cultural town we have.

floweristachantress said...

k.gee baru je balik dari outstation yg 11 hari.. pastu Nabila pulak masuk hospital.. pastu meeting manjang.. jumaat lepas meeting, isnin meeting.. td pun ada meeting.. esok pun ada :((

Unknown said...

lor yeke kak gee? nabila sakit apa kak gee? ermm pasal meeting ni, cincan lama dah tak masuk meeting best betul skang ni wahaahhaha tapi kije cam biasa :P

floweristachantress said...

Nabila lelah teruk.. ada tu k.gee updated masa tu kat blog cincan tak tgk kot

Mem Aluya said...

Cultural Town ni housing estate ke apa? Ke macam Pusat Pentadiran Kerajaan Persekutuan?

Unknown said...

errr tidak juwe lupa pule nak cakap hehehehehe, Cultural Town ni macam pusat perniagaan ala-ala Chow Kit Road & Petaling Street & Brickfield kot? entah? ermmm lebih kurang camtu.

Cultural Town ni nama je cultural tapi bahan jelah, klo kat Malay Town nye building tu rasenye cina pon ada nega kat sana. Takpelah sebab building tu banyak yang kosong lagi cuma kiosk je yang banyak orang sewa setakat ini.