Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 19, 2008

Malam Sabtu yang aman lagi panas

*itew cincan selepas terawih bersama errmm..ehem ehem heheheheh camne yayake? yayake ske tak? :P oh ni kat Old Town Kopitiam mengadap Terminal Bas Kuantan.


Setelah sekian lama nye diriku tidak menghapdet angkara video montaj perkahwinan yang baru sahaja selesai di bowat cuma tinggal lagi part editing dari segi "sound". Setelah beberapa hari dan minggu akhirnya montaj yang menggunakan komputer peribadi zaman jahiliah mahupun batu itew telahpon siap. Alhamdulillah namun tinggal beberapa acara sahaja sebelum beralih ke zaman logam pule, iaitu membowat website heheheheh.hiks.

Harini aku rasa syok sangat, mana tak nye harini kan hari jumaat lagipun esok diriku ingin menyopping kan diri ku dengan penuh kenikmatan turut serta poket dowitku yang bakal di gunakan sehingga menyebabkan diriku merasakan dowit semakin hari semakin tiada wahahahahaha. Bila toh ungka2 berkenaan nak beri aku bonus? ceh, musa kuti tul. Oleh yang demikian, mengikut pada carta yang lepas adalah termaktub bahawa pemilihan warna terang atau gelap untuk baju melayu sudahpun mendapat keputusan. Jadi dengan ini, dengan di mulai bacaan Bismillahirahmanirrahim saya M.Isyamuddin Bin Uzair membuat keputusan bahawa saya akan membeli baju berwarna hitam heheheh eh jap kot2 lah lawa plok warna lain so , 50 - 50 lah iaitu warna krim pule hehehehheheh. Ni seme adalah di sebabkan faktor2 pasaran gelap antarabangsa seperti di Milan, New York mahupun Maghribi yeaahh Maghribi lagi baru lah dangduts.

So pengakhiran kata, sebelum nak masuk Eidulfitri ini, saya serta keluarga dan bakal keluarga ingin mengucapkan selamat menyambut hari raya Eidulfitri maaf zahir dan batin *ikut cakap macam program TV seperti TV1 dan 2 heheheheh slow je.

Cincan yang amats,
Cincan,
cincan lagi hehehehe.hiks.mmuaaauuuhaahwahahwhaaahuuu..hungke hiks.

11 comments:

Mem Aluya said...

Ohohoho... itew le yerrr??

Ehem ehem... bila nak bawak jumpa Kakak Tiri nih??

Unknown said...

hehehehehe insyaAllah ada rezeki bley kita berjumpa ermmmm

as bha zammi said...

ui..mcm kenal...

yaya|azura said...

ehem ehem .. partner winkwink cincan kew itew.. yayake ske jew...:D

nape muke cincan cam laen jew.... apa bener itew cincan???

Unknown said...

to abam baha : ermm u kenal i kew? sampai hati yu bowat camni huuuu tak baek taw

to yayake : tima kasih yayake..ermm itew sememangnye cincan, cuma cincan tak bershave lagi hehehehe tp harini cincan bershave juwe.

Tok Ketua said...

hahahaha.. akhirnya mung kuar emnunjukkan kelibat.. kalo x.. mung tjk bontot mung jer.. muahahaha

Unknown said...

hehehehehee..err adeh

zool irfan said...

ni ke cincan itu.. berkumis jambu gitu.. hehehehe

Unknown said...

alah abam zool ini, malu lah cincan jika bergitu

floweristachantress said...

wahhh sungguh sesuai ehem ehem cincan ngan cincan.. kalau dtg JB bawaklah dtg rumah k.gee :D

Unknown said...

Alhamdulillah Kak Gee, dan insyaAllah jika ada rezeki cincan akan ke rumah Kak Gee hari Eidulfitri ni.