Saturday, September 6, 2008

Hari ke 6 Ramadhan Al-Mubarak


Setelah 6 hari dan nak masuk seminggu kita berpuasa, rasenya sungguh tenteram di dalam jiwa dan sungguh nyaman dan sungguh menjimatkan duit saya. Cukuplah dengan sekadar makan yang mampu kita telan dan beli untuk di jadikan alas dan bukanlah untuk mereload perut supaya menjadi kembong semula tetapi biarlah bertapis hehehehe.hiks.

Oh ye, saya turut merasakan cuti pada hujung minggu memang rasa sekajap jew? ermm ngapain? susahlah klo tiap2 minggu tidak merasakan kepuasan cuma merasakan hari berlalu dengan pantas. Kenapa ek kengkawan seme? uuuhh mao coti2 lama. Semenjak sibuk bekerja dengan ungka inc ini, memang cuti tu dua hari jelah seperti insan2 yang lain, tapi tulah bila cuti hari minggu jew rasa macam tak cukup jew? kenapa ek? ke sebab lama tak hambik cuti lama2 ni? ermmm yelah kot?
Yayake tulun cincan huuuuu, cincan memerlukan pertolongan huuwaaaa, orang lain pon bley tulun gak tuluuunnnn.

Ok tu jew wahahahahaa.hiks.

5 comments:

yaya|azura said...

AUM! AUM! cincan next time pasang bobitrap kat ungke2 itew.. biar mereke meletop.... AUM!AUM!

meeboo said...

AUM! AUM! cincan akan cuba menyiapkan bobiterap itew pada ungka2 berkenaan haaiippss AUM! AUM!

Gee said...

ayseh.. k.gee leh tulun kecian je lah Cincan..

ciannyer... isk isk isk...

meeboo said...

urrmm bulih jew kak gee huuuuu

Kakak Tiri said...

Jangan tidor dihujung minggu. Sure rasa panjang!