Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 8, 2008

Hari ke - 8 Ramadhan 1429 hijrah


Harini adalah hari malas, jadi hari isnin adalah hari malas, jadi sayapun menjadi malas. Hari2 cikgu main bola, bola main cikgu eh eh silap. Isnin adalah malas dan malas adalah isnin heheheheh.hiks. Saya mulai khuatir akan tindak tanduk para hadirin jemaah menteri kabinet pada harini, mengapa mereka2 mulai gundah akan lipat menyiku siku orang lain? huh tak menyedarkan diri langsung.

Lagipun kabinet ungka2 berkenaan mungkin dah kehabisan idea untuk menotop lubang2 yang senang di bolosi oleh penyerangnye iaitu gorilla mahupun mawas. Huh, tapi saya masih lagi khuatir akan tindak tanduk itew. Walhal komputer peribadi (pc) pon zaman tok naduk nye speks, macam mana diriku ini ingin membowat montaj kahwin yang bakal berlangsung pada Oktober fest nanti? jikalau ianya di zaman 1990'an tu takpelah bulih juwe di katakan zaman itew zaman speks mid-range jew. Tatapi dengan kemunculan Adobe After Effect CS3 dan Adobe Flash CS3 bagaimana mereka menyiapkan diri mereka terhadap kemunculan CS yang baru? huh apakah mereka sedar akan kemunculan CS ini? adakah mereka pasti bahawa PC itu bulih menyahut cabaran si CS?

Walaubagaimanapun dan apa2 pun, keje tatap menjadi keje dan tatap akan membowat oleh diriku dan tatap akan menyempurnakan tugasan tersebut setakat mana ianya mampu. Oh ye rasa macam nak menggunakan tema "hijau" ataupun warga segar pada hari Syawal ini, apakah pendapat Datuk Seri Yayake? apakah ianya sesuai untuk diriku ini uuuuhh.

Yang Mendapat Tempat,
Cincan mmmuuaaahh *wink

6 comments:

Mem Aluya said...

Saya pun nak mohon tempat boleh? Sila tag VIP kat korsi. Nak duduk sebelah penantin itew.

Unknown said...

bulih bulih bisa di atur kerusi itew, tapi err ada upacara perkahwinan kew?

Unknown said...

oooh perkahwinan itew, saya tidak di jemput juwe tp jikalao mao juwe. saya akan cari juwe kerusi VIP itew hehehehehe

yaya|azura said...

yayake mo wone pinkish2 ada koning2 skit.. bule?
hiks.
yayake mo juwe kusi baru utk hari raya .. bule?
hiks lagi.

Unknown said...

kuntum maw juwe...

buat penambahan yang sedia ada...nk bilu2....

u look belu!

Unknown said...

pinkish kunen sket mulih juwe, ermmm bilu blue belu pon bley, ermm pe lagi ye?