Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 6, 2011

Game Pilihan 2011 - PC


Kekeliruan - Kekacawan - Kebengongans -


Susah betul nak mendapatkan game ni secara literal nya, maksudnya bila aku pergi ke sesuatu tempat tu ada tu memanglah ada cuma bila aku beli; maka mulalah keluar satu dan satu masalah yang aku kurang sukai. Salah satu daripada masalah nya data yang di copy kan tu bermasalah, lagi satu kenapalah bila burn tu rate tu tak best daripada average DVD ataupun CD-ROM?


Tak ke jenuh aku menunggu untuk copy sahaja? bukan nak install; aku pun fed-up last2 aku tukar je game ni dengan yang ini :-


Singularity : PC Version


Singularity Tech Info



Publisher:
Activision
Developer:
Raven Software
Genre:
Sci-Fi First-Person Shooter
Release Date:
Jun 29, 2010 (US)(more)
ESRB:
MATURE
ESRB Descriptors:
Blood and Gore, Intense Violence, Strong Language

So overall pada pendapat aku pasal game ni lah kan, aku mula2 punya nak bertempik tengok banyak hantu bebek yang berkeliaran tapi di sebabkan orang rumah pun turut serta tengok (yakni memberi motivasi) lalu aku teruskanlah berjuang seperti biasa. Yang best nya pasal game ni mesti askar2 daripada US / Amerika tu yang jadi hero? kenapalah? why why why? you all ni racist ke? 


Aku taulah USSR skang ni Rusia negara komunis tapi kenapa mesti di lakukan jua? tapi takpe di sebabkan aku ni memang seorang hardcore gamers jadi aku ske lah game ni kira bley buat koleksi terbaik untuk 2011 lah. Game ni tidak memerlukan skill yang banyak jadi sesiapa yang minat dengan First Person Shooter ataupun lebih di kenali sebagai "FPS" cubalah game yang bergenrekan FPS-Horror kira ala-ala House of The Dead. Lebih2 lagi skang ni aku masih lagi mencari game2 yang bergenrekan FPS ni; tapi setakat ni tiada yang menyentuh kalbuku untuk membikin diriku membeli game2 berkenaan. 


Tapi secara purata aku bagi GOLD STAR AWARD this time. * 


    







No comments: