Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 17, 2011

Dapat Nombor Dua ( jadilah wok )

Dapat nombor dua je? ermmm oklah tu setelah berusaha mencari sumber dan ilham, namun aku mencuba mencari kebaikan dan pembaikan jalan eh salah tu....ermmm gitulah kot? sila lihat screenshot untuk hasil yang aku buat baru2 nih.








Teknik yang aku gunakan adalah seperti berikut lah :-


  




1) Sudah tentulah kena ada akaun CarTown dan juga Mini Cooper 2004
2) Mencari ilham kereta2 pilihan di Google
3) Mulakan dengan membuka Photoshop dan teruskan ilham daripada idea menjadi kenyataan
4) Siap Sudah ( setelah 20 minit )




Mini Cooper LV (louis vuitton)


* Asalnye nak buat Mini Cooper LV ( Louis Vuitton ) edition  tapi di sebabkan aku tak berapa minat dan susunatur tekstur nya itiew menyebabkan aku lemas untuk tidak membuatnya. Sekian dan Assalam.









    





No comments: