Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 31, 2009

Macam Tak Percaya! // I can't believe this!


BODOW TUL!

Macam tak percaya dan lagi lah tak percaya ianya berlaku dan mungkin akan berlaku tak lama sekiranya kita tidak mengambil keputusan dan tindakan selanjut, minta maap sekiranya tidak menerangkan apa yang berlaku dan kenapa aku cakap camni? gini kengkawan aku baru dapat maklumat pada malam ni pasal kawasan industri di gebeng, kuantan bandar palma ni.

Nak tau pe dia kengkawan? Industri + Gebeng = Radioaktif? Apa radioaktif di KUANTAN!!! hell no! nape ianya berlaku disini? dan lagi satu. Kes ni dah lama dan dah ada efek pon, tak caya? tu kes kat bukit merah dah jadi cam kes Rusia-ala-Chern, gile babas tul. Memang cilaka nye firaun, ada ke patut buat orang camtu? hidup2 lak! weh natang, aku ada suh ke ko wat keuntungan tapi orang lain yang mendapat? klo dah untung camne ko bley biarkan sisa tu macam tu je? ko ingat cam sisa tong sampah ke hapa?

Aku tak tipu korang tapi korang bley baca segala proses dan pancaroba yang diberikan, sehingga ada anak2 yang cacat? Dan korang bley baca kat blog ni : http://sisaradioaktif.blogspot.com/

keypork tul, aku malas nak taip byk2 sbb aku letih skang ni. Kang aku tibai mat aussie tu kang, natang beruk ungka campur fungkok ayam! isaplah telur natang.

3 comments:

floweristachantress said...

then apa jadi skrg cincan? bebetul ada ke? iskkk abis tu adek k.gee nih selamat ke? huhuhuh

Unknown said...

ermm entahlah skang ni cincan tak wat pe2 lagi kak gee, cuma kawan cincan yang lawyer tu cam nak cari geng2 lain untuk piket. Tak taulah bley lawan ke tak? sebab ni government matters adeh :P

~ beaber ~ said...

kalo big mega project neh kena ada
1. EIA (environmental impact assessment report)
2. kebenaran jab alam sekitar
3. pemberitahuan ke jab keselamatan dan kesihatan pekerjaan
4. kalo dekat ngan tempat penduduk.. kena beritahu pada kpg2 yg berkenaan
5. latihan ERP emergency response plan utk penduduk dan kawasan sekitarnya sekira ada bencana yg besar

yg penting kena ada notis pemberitahuan adanya kilang yg berisiko tinggi di sana