Tuesday, January 20, 2009

Aku dah lama tak hapdet! GILE BAPOK!







Setakat ni aku masih bz dengan projek ECM yang melampaui batas, ni aku rasa musti dia nak dera aku kaw2 nye pastu beri aku cuti selama 9 hari. Patutlah, dan hati ku gelisah apakah diriku kian masih tidak mendapat bonus? apakah aku sorang sahaja yang tidak dapat? oooohh mana aci weh!! ofis sebelah bos dia kasi 4 bulan gaji bonus!! natang ungka tul lah.


Aku tgh duk kusyuk ngadap work aku diorang siap bley beborok lagi haaa, pergghh mmg masyuklah korang. Bukan pe, kadang2 aku pun tak fahamlah camne bley diorg dapat lebih plak? tu pun klo aku ada bonos lah! klo dok angpow jelah adeh. Ermm takpe, tadak hal. Yang penting aku cuti 9 hari kaw2 tim2 nye2 wahahahaaaa..aku nak RILEX!! PUAS2!!. Oh ye sementara itu nikmati lah permandangan yang aku buat dengan DSLR baru ini, heheheheheeee..heh.


p/s : gambor tu ada lg, tungguuuuuu!!! chapit.sorrylah ni bukan aku nye kamera tp kompeni nye wahahahaaaa





3 comments:

Kakak Tiri said...

Giler kentang lah sekiranya mendapat bonos 4 x bulan gaji berserta cuti raya selama semilan hari.

Owh... kalau dapat mimpi pun da best layannnn...

meeboo said...

uuuuhh tulah sis, mcm tak caye je bila dgr kompeni sebloh dpt 4X perghhh, layan ampo je ler

Khambeng Madu said...

hahahaha..MEM..