Wednesday, January 7, 2009

Baru harini ku tahu - Dark Side Mode *Proceed With Caution*


MODOW NYE UNGKA!!

Aku serabut, aku tensen, aku masih lagi berstatus kan "bujang". Sampai bilakah keadaan ini akan berakhir? aku pasrah aku pasrah!! lagi2 ungka lagi2 ungka buat hal. Tak habes2 dengan ungka2, mendengar cerita baru2 ni, ungka sorang (akauntan) ni kena jangkitan aedes so demam denggi le kan? ermm pastu dia tak datang dalam 3 hari doh rasenye masuk harini.

Masalahnya aku faham demam denggi ni bahaye, tapi at least janganlah lupa kat aku dan ungka2 yang bekerja kat sini. Aku maksudkan akauntan tu ler, natang beruk ungka babas! masuk harini dan bulan dan tahun ni aku bley terima lagi kalo lambat dlm seminggu ni. Tapi klo lebih daripada seminggu haaa ko nak kata mende haaa natang!!!

KO ingat aku ni anak Sultan Ahmad Shah ke? Ke aku ni anak Billionaire terkemuka di ASIA ni? haaa jawab jawaaaabbb!!! lagi satu nape lah ko baru nak bertindak sebagai aksen kamen selebih mana pandai aksen kamen, ko lagi bengap!! modow tul aaah. Apsal baru skang baru ko nak ungkit pasal DSLR tu? senang2 je skang baru nak pasang / sambor satu DSLR, apsal ko tak amik sebelum aku masuk kat kompeni ko natang!!! Kan susoh skang ni barulah nak beli baru lah terkial-kial *ckp org pahang - terkiyel-kiyel (pron.key-yell)

Ko memang dasar nangka busuk!! orang lain keje keras ko senang2 je hamik untung lebih! pantera tul.  Aku malas nak menyumpah huh, modow natang natang natang naaattaaanngg!!!

p.s : Sorry i xmo taip kat AUM!

4 comments:

Khambeng Madu said...

ni org haa kasi campak dlm utan jaa..suka ambil kesempatan keatas insan yg lemah..(cewahh) hehehe..relax bro..

meeboo said...

tadak hal, harini baru aku dapat bro. Natang tul, sah2 esok baru clear cheque.

* Pengumuman Khas - Dia bukan ada denggi cuma chixpox

Mr.bha said...

bos!!

meeboo said...

mana boh? senyap je skang?