Tuesday, October 21, 2008

Lama nye dok hapdet blog ku


WADUUUUHH!!

Uuuhhuhu sudah lebih seminggu rupanye blog ku tidak disentuhi oleh jari-jemariku. Ermmm mungkin akibat raya dan disebabkan raya maka dipenuhi dengan saki baki kuih muih serta perkerjaan yang terpaksa di tanggung sehinggakan diriku masih terasa sakitnye uuuuuh sakitnye lengan aku.

Alhamdulillah video tu dah siap tapi tak tau lah feedback macam mana kan? hopefully diorg bley accept dan menyukai ramai. Oh ye nak beritau pada seme pembaca blog ku, kini anda bley menyampaikan hasrat yang terbuku di hati mahupun ketidakpuashatian terhadap sesuatu ataupun seseorang dengan ini diriku ingin mengumumkan pelancaran persatuan yang telah lama di tunggu iaitu Anti Ungka se-Malaysia ataupun lebih di kenali sebagai AUM!. Jika terdapat mana2 pihak yang ingin menyertai persatuan ini sila layari AUM!

AUM! masih lagi kekurangan dari segi perwatakannya namun insyaAllah jika ada masa diriku akan mewarnainye dengan segera. Dan sesiapa yang ingin membantu AUM! dari segi pembangunan tak kiralah dari segi rekaannye ataupun ingin menjemput lagi ramai pembaca silakan, tak salah dan tak rugi. Itu sahaja laporan pada malam ini, cincan melaporkan berita 360 daripada Bandar Palma.

4 comments:

Kakak Tiri said...

Waduhhhh. Kok ketemu kembali.

Gimana sich? Kedaan mu Mas?

meeboo said...

gi dok mana2 sich, heheheeh alhamdulillah sihat walafiat

Gee said...

ingatkan Cincan ilang kena culik alien heheheh

meeboo said...

huhuuuu sapalah yang nak culik adik cincan ni kak gee hehehehee