Monday, October 13, 2008

Hari Senin - Kepak keppong pong pong pak pak poonngg

Aih kawin-kawin?

Harini macam biasalah Isnin!, ermm nak buat guane? ermm nak buak gapo? gapo gak? dok tau lah aku wahahahahaa. Al-Kisah video montaj masih lagi kurang memuaskan nefsu para ungka tetapi kemungkinan aku akan mencuba juwe sampai hari Rabu at least hari Rabu dan maximum hari Khamis.

Untuk pengetahuan umur, di Bandar Palma sesangat lah panas khendaknye. Berikutan cuaca yang tidak menentu serta hujan malahan ribut petir melanda Bandar Palma. Kunjungan ku ke Sri Jaya pada hari Sabtu yang lepas iaitu majlis perkahwinan sahabat setia ku yang bernama Ahmad Shauqi Bin Allahyarham Dato’ Dr. Haji Mohamad Zubir bin Haji Awang bersama pasangan nya err lupa plok nama isteri dia adeh. Tetapi takpe, dengan kesempatan ini saya mengucapkan sekali lagi tahniah dan selamat pengantin baru semoga berkekalan hingga ke anak cucu.

Aiiihhh lepas sorang sorang kawan aku nak kawin ermmm pasni sorang lagi warga Bandar Palma iaitu Hardi Hazarin berkemungkinan besar pada 29 November 2008 akan turut melangsungkan perkahwinannye di sini. Mungkin di Medan Tok Sira (MTS) @pun Indera Mahkota (IM). Alhamdulillah berkat rezeki dan kesabaran mereka, mereka akan di ijab kabulkan tak lama lagi InsyaAllah. Namun aku sebagai kawan2 aku tetap menyokong tak kira di mana @ pun apa yang mereka perlukan.

Tetapi tulah, adeh ni yang sedih sket ni. Huuuu bila aku nak kawin ni? aku pon nak kawin gok huuuuu. Yayake tulun rompak cimpeng beri cincan 10 juta skang gak huuuuu cincan mao kawin gak huuuu..alaaa mulih laaa mulih laaa untuk cincan dan demi abam wink2 cacak2 itew hehehehe mulih kew? uuuh ampon kan cincan kerana menggunakan nama abam wink2 cacak2 itew ampon kan cincan amponkan cincan huuuu tak buat dah malam ni buat malam lain puleee heeeee. Akan tatapi diriku masih lagi sabar akan khendak illahi dan kepada rakan2 ku yang baru sahaja melangsungkan perkahwinan, jagalah isteri mu baek2 ek. 

Bagi yang nak melangsungkan perkahwinan macam encek chapit, aku nye kad mana weh? aku nye tadok ke? wahahahahaha. Sampai hati mung huuuuu. Oklah aku nak yak2 plak ni lain macam je bau gas ni hehehehe. Papai seme. Salam sayang dariku melaporkan dari Bandar Palma. Mmmuaaaahh gitew.

p.s :/ raya banyok lagi hari ni, tak mboh datang ke weh?

2 comments:

Kakak Tiri said...

Tidak dapat membuke flickr melainkan di on kan hotspot shield itew. Ohh... teramat la malashnyerrr.

meeboo said...

uuuh kenapa ia biasanye berkenaan? ayuh ripot kepada AUM! Aktifkan AUM!!!