Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 3, 2008

The Ungka berSeries : Slaves of Pain



Aaaahhh sudah lama diri ku tidak menghapdet blog ku ini sehinggakan ramai pelancong asing dan tempatan yang sanggup memberi ku RM1 ribu hanya untuk menulis blog tapi itu adalah mimpi bukannya realiti yeaaaahhh, diriku kembali ke Bandar Palmaaaaaaa..err blog yeah ermmm.

Oh ye kemaafan untuk peminat blog ku serta rakang2 hok laing yang turut turun padang memainkan peranan masing2 nye terhadap blog ku ini, pelbagai dan macam2 berita yang telah ku dengar dan perhati namun aku membisu sehinggakan diriku alpa akan dugaan yang di tempuh selama ini.

Bukanlah aku takde masa untuk blog, masa sentiasa ada untuk diriku namun tidak ada untuk menghoye ketika ini. Bukannye hape cuma diriku bz bz-yan dengan pekerjaan ku pastu banyak pula projek yang perlu ku hadiri dan ku tunaikan sebelum ianya expired *dlm arti kata lain deadline*. Bukan aku sahaja yang merasakan bz tapi seme orang di dunia ni pong bz juwe, tapi itew orang lain tapi aku adalah aku dan juwe aku adalah juwe aku juwe hmmmm.

Oh ye tahniah dan ku ucapkan terima kasih kepada Yayake kerna memfofularkan blog Kampung Sri 360 dan Balairaya 360. Terima kasih pada Yayake, nanti cincan membeli eskrem dan akhirnya cincan mamam sorang juwe tima kasih. Lagi satu ni ada satu manipulasi berserta idea yang bernas lagi mengkagumkan, begini Tuanku. Demi memajukan negara Malaysia dan secara amnya Kampung Seri 360 saya ADUN daripada Bandar Palma ingin mencadangkan apa kata kita buat t-shit eh t-shirt hehehehehe yelah di sebabkan kita dah femes *sikit* apa kata kita buat t-shirt yang design baek2 nye, yelah kita kan ramai designer kan kan kan apa salah klo kita buat satu kompetisi *compitition* dan kemudian nye kompetisi itew di jadikan sebagai hadiah pada kita seme, syaratnye mesti lah seme di patuhi.

Di bawah ni aku selitkan *attach* beberapa alasan kenapa mesti ada t-shirt? :

1) Kita bley riak dan berbangga dengan memakainye t-shirt 360 di bandar KL, Selangor, Pahang, Perak, Kedah, Johor dan etc.
2) Klo ada gathering kita bley riak skali lagi dengan adanye t-shirt itew
3) Kita bley frame t-shirt tersebut dan dengan otomatiknye kita jadi riak sekali lagi kerna kita ada t-shirt 360 itew.
4) Dengan adanye t-shirt berkenaan kita bley jual kat blog yang lain, dan buat promosi di sekolah2, di ECM @ CM dan macam2 lagi tempat bley di jual contoh di Warung Kopi Tok Ketua ok pe?
5) Jual lagi macam di luar negara, kita adakan agen luar negara seperti di UK, Zambia, Uganda, Lyon, Dobuy dan etc. *Kopi tak sampai lagi ke hehehehehe*
6) Seterusnya kita bley cuci dan hantar ke dobi di mana di semenanjung serta sabah dan sarawak dan kita bley riak lagi sekali sebab takde dobi bley basuh baju yang sama, sekiranya duk kawasan yang sama.
7) Untuk memartabatkan designer daripada Malaysia khususnye warga 360, dan juga mencari bakat2 terpendam dan terdendam mahupun terkelendat. Bukan designer je wajib tapi seme orang bley turut serta buat design t-shirt ni haa.
8) T-shirt tu mestilah warna hitam supaya kita nampak chill, garang, all men and woman wear black t-shirt, kita chill, cool, musik plisss!!!, dan macam2 lagi kita bley taruk slogan kat t-shirt tu.

Oklah takde idea doh nak beri alasan kat parlimen, sebagai ADUN 360 Bandar Palma saya dengan mengakhiri ucapan saya dan mohon maaf sekiranya saya mencederakan sesiapa ketika berucap dan juga di harap permohonan saya di terima pakai dan kemudian bley lah di pakai dan juga bley di buat susulan prosesnye, tima kasih.

Yang Menaip dengan Lajunye,
Cincan The Monarkis

13 comments:

yaya|azura said...

ini tidak adil! yayake mao eskrem itew juwee....

ohohoho suke meriak nieh.. pakai tshirt.. huuu.. bestnyer!

sue cipot said...

a'ah kan.. best2.. kite buat ar benda2 lain jugak.. cthnya:

1)t-shirt rasmi
2)stiker keta @ motor
3)towel

tp pastikan t-shirt tue bkolar, xyah poket2 segalak.. pastu lg best belah pat hujung baju tue.. sempoiiii bebbbbb.. baju hitam tulisan tu merah xpon orennn
cantik siottttttttt

zool irfan said...

warghhh... ni yang aku semangat ni.. cepat buat proposal.

suruh tok yang buat usulan..

Unknown said...

yeeaaaaahhh sambutan semakin rancak dan banyak menyokong pembuatan t-shirt wahahahahaha

p.s (Yayake): Eskrem itew dah cair klo di pos kan ke KL hehehehehe..

Tok Ketua said...

hahahahaha.. mung ni.. tok tercedera masih mu bg ucapan... hahahahaha

sbnrnya dh lama kita susulkan nk wat t-shirt.. disebabkan ade mslh dalaman.. projek tu tergendala.. lebih2 lagi k.e dh dikaitkan kes liwat ngan som... maka terhenti di sbelah jalan umah mamaket...

tok setuju jer.. xde mslh.. nanti tok usulkan wat design baju...

jgn risau psl harga baju.. sebab kg kita mmg dh ader bisnes wat baju iatu abam zool ngan sis teja..

Unknown said...

yeaaaahhh tunggu berita gembira jew pasni yeaaaaahh

as bha zammi said...

kita minum dulu...

yaya|azura said...

yayake ske tshirt gamba kuda besar!!!!!

Unknown said...

baha : aku baru jew balik dari temerloh ni haa, sepupu aku bertunang ini hari.

yayake : errr..apakah kuda itew err tidak mengapalah

floweristachantress said...

hahahahha kesimpulannya buat t-shirt nih kita dapat meriak lar yer? bestnyer dapat meriak juwe...

Unknown said...

yeeaaaaahh bener kak gee maka kita patutlah meriak dengan memakai nyee wahahahahaha

Unknown said...

Cincan meriak segalak! Sokong2...

Upcoming bley la kita buat kalendar ke? Kuntum nak jadi mis October!Huhuhu...kite ikut besday memasing la...

Ok la tu!

~ beaber ~ said...

hew hew hew ..

muleh muleh kita setuju juwerrr wat t shirt itewww

hew hew hew