Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 18, 2013

- Challenge Accepted -


Aku pun rasa dah lama tak update ke?                                                                                                                                                                               

entahlah rasanye baru lagi update nya, tu pun pasal tak puas hati kat PAIP, Kuantan. yelah skang ni aku punya familia pun rasa nyampah servis PAIP ni kejap ada kejap slow kejap tu notis macam lembab je nak bagi.

aku tahu korang buat keje tapi macam mana korang nak rasa penat kerih orang lain? entah?

lagi satu, harini je aku tengok satu designer tu design untuk syarikat aku lah tetapi design yang di berikan kepada syarikat aku tu cukup2 tidak mencerminkan professionalism sebagai seorang designer.

a graphic designer poster

a graphic designer poster





Why? it is happen when you got a project and you willing to do it but you can keep the best secret you ever seen. why again? because you are not pro lah kawan.

dan alangkah hebat nya jika projek itu menelan masa dan duit yang bertimbun - timbun jumlah nya mungkin korang baru nak rasa macam pro kan? tapi aku rasa tak mungkin, kalo lah aku jadi A/D lama dah aku campak kertas ko tu. ko faham tak? haa ko faham tak hati aku ni malas nak marah n mengamuk pasal ko.

So ko adalah HABAT! aku dengar ko buat multi-task job, so aku faham dan aku ngerti akan keseksaan ko, jadi fahami lah pihak belah aku ini. So next time do the right thing and be a pro! ngerti ngak!! 

ok i am done with marah2 kan, so challenge accepted for puan seri yayake, yang mencemar duli kerna beta tidak mungkin memperoleh kejayaan untuk meraih sebuah hadiah mahupun pingat. Namun beta tidak jua menyerah kalah. So tadi dah blog pasal PAIP dan designer is not a designer? so skang ni aku nak hapdet aku punya life lah,

so ini adalah interview antara aku (syam/reporter) dan di interview Syam (bandar palma)

SBP = Syam Bandar Palma 
SR  = reporter Syam

SR   :so how are you SBP?

SBP :alhamdulillah

SR :apa cerita harini? dengar cerita best dah skang?

SBP : best? amende ko cakap ni? 

SR : yeke tak best?

SBP : iye

SR : ok, next question

SBP : silakan

SR : macam mana dengan bajet pada tahun 2013 ini?

SBP : alhamdulillah berjalan lancar, dengan sabar menantikan kelahiran anak yang bakal lahir pada bulan Mei ini in shaa Allah bajet tu ok lah tanpa masalah alhamdulillah

SR : bagus alhamdulillah, skang ni bro buat lagi ke keje2 design n foto2 ni?

SBP : ermm skang ni buat keje pentadbiran je, design n foto ni sekadar hobi n minat sahaja, lagipun aku dah jual kamihra aku tu. mana lah datang gambor nye?

SR : oklah apa pandangan bro pasal vape?

SBP : ok je, apa salah nye vape? klo rokok tak salah dan cuma errmm ermm haram! kenapa anda tidak memilih untuk vape? kan kan? so vape ini menggunakan bateri sebagai medium untuk menghantar kuasa jana daripada deria pancaran gaban serta di susuli oleh cecair yang berjenama Steam-O-Rama sebagai rakan bagi menikmati suasana dan perasaan yang sukar di gambarkan ketika vape.

SR : ..............(terdiam)

SBP : ye aku faham dan ko mungkin tak faham kan?

SR : ye bro aku tak faham.

SBP : takpelah aku nak abes dah interview ni

SR : ok selamat sejahtera ke atas kamu.

SBP : ye i am back with more design next time when i'm buying Wacom lah. KukuBesi you are my next victim!

SR : ................errr..err

* setakat itu sahaja kesimpulan nya. terima kasih kerana sudi mengunjungi Bandar Palma.

                                                                                                                                            
                                                   
                                                                           
                                                                                                          
                                       
                  
                                                                       
                                                                                                                 
                            

No comments: