Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 17, 2012

Wedding Custom Album

Custom Album - WeddingEdited / Created by meeboo

____________________________________________________________________________________________


Assalamualaikum,

Aku nak tunjukkan hasil kerja yang aku buat khas buat sepupu aku Liza & suaminya Ali Imran. Walaupun gambar ni dah lama tetapi aku bangga sebab dapat shot pada hari perkahwinannya. 

Oh ye tujuan buat album ni bukan sebab nak tunjukkan pada sepupu sahaja tetapi juga Hincik Ridzwan @ Esquento, sebab dia pun dah ada DSLR dan kemudiannya nak ada porfolio yang berguna padanya jadi aku pun buat lah. Mungkin nanti ada lah rezeki kami hehehehehe harap2 gitu lah kan Hincik Esquento nya? kan? Oklah n-joi the picture(s) lah.

up via : esquento|photography

klik untuk imej resolusi tinggi

klik untuk imej resolusi tinggi

klik untuk imej resolusi tinggi

klik untuk imej resolusi tinggi

No comments: