Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 1, 2010

Hot Semakin Cool!

Aku giler stress skang neh, tapi aku rasa stress aku cool beb!! tak tahu camne nak cakap dalam marah-marah tapi aku cool kot? ke rasa cool ke stress tu buat aku cool?

Tu pasai aku susah nak kabor kat korang. Kira cam tu lah citer dia, skang ni dah masuk akhir tahun 2010 dan tak lama lagi kita umat Islam akan menyambut Awal Muharram so standby lah puasa, doa, vision korang tu yek. Lagi satu aku nak mencari kebahgiaan di dalam dunia dan akhirat itu yang wajib dan patut bukan sahaja aku malah seme kawan2 umat Islam sedara-mara suku sakat sepapat lah kan kira seme lah.


Jangan buat maksiat, toksoh berzina seme tu, jangan mencuri, mencaci, amik pil koya, racing haram menonggeng kan buntut yang huduh tu. Aku dok ske seme tu, pastu akhir tahun ambil iktibar banyak2 umat Islam ramai yang meninggal di Al-Mukarammah orang Malaysia sahaja dah 30 orang yang meninggal.

Tapi eloklah sebab semenya dah selesai dan semoga arwah di tempatkan orang yang soleh dan beriman pada Allah SWT. Lagi satu krisis perang sedara korea makin menjadi, krisis perang di Palestin makin tak sudah, krisis pronografi dan juga seks bebas turut menyumbang betapa huduhnya manusia punya perangai.

Lagi satu anda setuju ke budak darjah2 tu di ajarkan pendidikan seks? apa agaknya mak bapak diorg rasa? pendidikan seks ini meluas tetapi biarlah berpada kena pada tempat ye dok? aku dok tahu sebab aku tadok degree dalam pendidikan so gi jahanam wakakakakakaka. Orait sembang2 punya chatting aku dah mengarut so selamat menyambut Awal Muharram minggu depan yek ok.

Coming Soon Lah

2 comments:

Unknown said...

sabor cincan...sabor...kami tak buat dah menda2 yang kamu taip tu..eh? memang tak buat...bukan tak buat dah! miahahhaha....selamat tahun baru ye, daddy cool!

Unknown said...

hehehehehe terima kasih lah cik kuntuman, selamat tahun baru buat cik kuntum dan warga 360!!