Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 8, 2009

Al-Makluman



Assalamualaikum dan Salam sejahtera,


Terlebih dahulu ingin aku memohon maaf sekiranya aku tidak menulis blog dengan tidak aktif nya, kemudian aku ingin memohon maaf sekali lagi jika aku tidak menegur mahupun memberi komen di mana2 blog yang wujud sekitar 360. Harap Maklum. 

Ini bukanlah niat ku untuk menjadi seorang yang sombong serta jahil di permukaan bumi yang fana ini, tetapi dengan emosi yang begitu tidak stabil serta pelbagai lagi dugaan serta cabaran yang terpaksa ku pikul. Lebih2 lagi diriku tak lama lagi bakal akan bergelar Si Suami jadi tingkahlaku ku, tatasusila ku, dan banyak lagi akan berbeda daripada dulu. Yeaaaahh, aku sekarang telah pun melangkah ke satu lagi pencapaian hebat di dunia ini, yaitu perkahwinan. 

Aku tau dan aku pasti ramai yang tak menyangka dan ramai yang tidak tahu kerna aku tak beritawu korang pasal pertunangan aku secara "jelas". Yelah bukan aku nak sombong dan bukan sengaja aku buat camtu, tetapi adalah sebabnya kenapa aku buat camtu? tapi di sebabkan aku dah lama tak buat blog ni *menaip* so aku dengan resmi nya nak mintak kerjasama dan keijinan masa serta waktu untuk meluangkan masa pada hari Ijab Kabul ku tu nanti.

Demikian juwe, aku memohon untuk semua warga2 360 memberikan alamat rumah yang mana sempat aku pos, aku pos lah. Kalo tak sempat tu, kat blog ni aku pos kan gak. Aku berharap kita dapat bertemu di majlis ku nanti, aku cuma berharap tetapi masa dan pertemuan itu hanyalah Allah menentukannya.

Sebelum aku mengakhiri ucapan aku, gambar pertunangan ku ada di fotopages aku silalah melayari bahtera di sana. Serta kepada yang berjaya membuka kunci "kiasan" aku tu, terima kasih kepada yang berjaya. Maknanya diorg faham la tu.

p.s : Sorilah aku nye taipan tak seindah cam dlu, mungkin lama tak memblog kot? mohon maaf lagi. Nanti aku hapdet macam biasa ok, insyaAllah.

p.s [2] : Kad ni aku tak wat, orang lain yang wat. Aku hanya jadi Art Director je.

9 comments:

Unknown said...

Aku nye kad skali pandang cam Bumiputra Rockers plak..aaahh janji rock yaaaahhhh!!

Ermm aku nak kawin dah ek? WOW tak sangka plak.

Unknown said...

WOW!

tahniah sincan!

Tok Ketua said...

biar betul!!!??.. aku mcm x percaya ni!!!

Unknown said...

Ck : tima kasih cik kuntuman :D

Tok Ketua : entahlah aku pon macam tak percaya gak ni!!

yaya|azura said...

yayyyyyy... tahniah cincan!
yayake akan pergi ke kubang buaye untuk berkubang... hohohoho.

Unknown said...

baeklah yayake, cincan sedia menungguuuu muuuu

*musik pleaseeee...

" Dan mungkin bila naaaaaanti....."

p.s : sambung sendirik :P

yaya|azura said...

apekah kita mempunya karoke di hari persandingan cincan itu nanti??? ngeeeeee!

Unknown said...

insyaAllah mungkin ada, tapi cincan rasa ermm kekompang je kot? apakah dengan kompang kita bulih berkaraoke? hehehehehe

zool irfan said...

abam cincan..
insyallah saya akan sampai kuantan esok.. ni nak print map