Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 31, 2016

Mesin Kitar Semula Kertas / Epson The PaperLab

Mesin Kertas Pertama Recycling Epson Kemunculan sulung Dunia Untuk Pejabat Anda

The PaperLab bertukar sampah menjadi kepingan baru yang segar. Daripada menghantar jauh berjuta-juta laman yang akan disusun semula di suatu tempat, ia boleh membolehkan organisasi untuk melakukan segala-galanya di lokasi. Dipanggil PaperLab, mesin datang dari gergasi pencetak, Seiko Epson. Epson berkata ia boleh menghasilkan kertas baru dalam masa tiga minit, 14 lembaran baru satu minit, dan 6720 helaian dalam masa satu hari bekerja lapan jam.


http://www.digibu.co/wp-content/uploads/2015/12/epson_paperlab_app.jpg

Di bawah hud, yang PaperLab melakukan proses tiga langkah. Pertama, ia pecah kertas ke dalam "panjang, kapas nipis, gentian." Kemudian, ia meletakkan gentian ke dalam bahan cecair menggunakan campuran bahan kimia. Kemudian, akhirnya, di bawah tekanan yang tinggi, ia memperbaiki kertas ke dalam medium bertulis. Ciptaan ini adalah disebabkan oleh mula dijual di Jepun pada 2016, dan Epson masih belum menetapkan harga. Alastair Bourne, seorang jurucakap Epson di Jepun, berkata ia akan berada pada tahap yang membolehkan pelanggan untuk "menghargai manfaat kewangan untuk memiliki PaperLab." 

"Kami sedang mengkaji kos keseluruhan kitar semula dokumen sulit bukan hanya kos kertas," katanya. "Banyak syarikat menghabiskan banyak pada pemprosesan sulit dokumen-pengangkutan, kitar semula dan keselamatan. The PaperLab bermakna mereka boleh mencapai semua ini di belakang rumah mereka."

Dalam amalan, ini bermakna mesin sembilan oleh empat kaki mungkin akan merayu paling kepada bank, syarikat insurans, dan pejabat-pejabat kerajaan untuk memulakan dengan, sebagai kumpulan-kumpulan ini semua menghasilkan banyak bahan sulit. Tetapi, dalam masa, anda dapat membayangkan organisasi alam sekitar sedar akan datang di atas kapal juga. Sudah tentu, walaupun, memansuhkan kertas seperti dalam "pejabat tanpa kertas" –seharusnya ia akan menjadi jauh lebih baik untuk alam sekitar.




No comments: