Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 18, 2014

Doc Ali Shamsul Bahar

Salah seorang jurugambar yang amat saya amati hasil nya yang amat mempersona dan begitu berseni penyampaian beliau. Walaupun saya sekadar di tepian; kian bermaksud tidak menggunakan kamera jenis dslr namun saya masih aktif berkamera jenis telefon (smartphones). Biarlah ianya tidak semahal mahupun tidak sama kualitas nya dengan DSLR tetapi saya tetap berpuas hati dengan penyampaian nya. 




Namun bukanlah tujuan saya untuk menerangkan ataupun membezakan produk seperti DSLR atapun smartphones, tujuan saya adalah idola iaitu Doc Ali Shamsul Bahar ataupun Doc.Ali yang begitu terkenal sekitar pantai timur, di Kuantan ini amnya. Hasil seni yang beliau hasilkan melalui seni fotografi membuat saya mengagumi beliau terutama nya hasil foto di Gunung Bromo, Indonesia. 




Hasil foto yang lain turut di jadikan sebagai garisan ataupun titik sandaran saya untuk lebih maju di dalam bidang fotografi ini, in shaa Allah jika di izinkan saya turut sama di dalam bidang yang amati. Untuk hasil Doc. Ali sila layari ke beliau. 

No comments: