Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 27, 2013

Lama - lama

Aahhh memang lama aku tak memblogging, secara am dan rasmi nya harini aku nak aktif tetapi bukan selalu ataupun hari-hari ye. maklum jelah dah family guy skang ni kan? ehem ehem, so mana2 ladies di luar sana still can contact me but not available for any long relationship lah (ya know)

LOL takde apa lah just kidding, so skang ni sibuk dengan kerja harian macam biasalah kerja2 pentadbiran, hal bisnes pastu new bisnes pastu insurans dan macam2 lagi lah.

Memang keje aku ni dah jadi lain daripada yang dulu, of course lah kan? klo tak; nama nya pun bukanlah tukar kerja. so far kat sini aku ok je dengan teman2 sepejabat. tambahan lagi, dapat gaji + bonus yang setimpal dengan aku harapkan walaupun aku duduk di Kuantan.

Terkenang masa waktu aku duduk kat KL (keje) memang sempit walaupun di katakan gaji aku mencecah 3K sebulan namun hanyalah sia2 sekiranya aku duduk di KL menyepi tanpa seorang yang mengasihani aku. tapi takpe dulu (sebelum kahwin) aku ada x-gal aku memang cukup understanding kefahaman yang aku inginkan. 

Memang manis la klo di kenangkan peristiwa lampau, tapi nak buat camne kan beb? takde jodoh dengan orang sana tu. So skang alhamdulillah dah nak masuk 2 orang anak pun, in sha Allah dalam bulan Mei ataupun Jun maka lahirlah seorang lagi anak ku dan jen jen jennnn baby gurl lak tu. so kitaorang di kurniakan pair / sepasang anak lah lepas ni, so kena dukung kaw2 nye lah.



Ramai gak aku tengok skang ni dah ramai anak, macam berlawan je? hohohohoho aku tak kisah tu adalah rezeki masing2 rasullullah S.A.W suka akan umat nya yang ramai kan kan kan. Ok lah skang ni anggaplah ni deposit ataupun permulaan blog yang dah nak berkarat ni. So lepas ni nak update blog vektorlah aku plak, sesiapa yang berminat pasal vektor ni sila lah klik pada link ini :-

http://vektorlah.blogspot.com

No comments: