Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 25, 2011

Vektor Lah ! - Satu Generasi Baru

Vektor Lah ! http://vektorlah.blogspot.com/ 


Sebuah blog ilmiah dan perniagaan baru yang cuba saya olahkan daripada pemerhatian dan juga kemahiran yang sepatutnya saya gunakan selama ini agar ianya tidak di pendam duka dan lara sepanjang kehidupan ku.


Blog ini juga merupakan blog orang ramai dan juga peminat seni seperti diri saya sendiri, vektor merupakan grafik pengkomputer (computer generated graphic) terdapat pelbagai penggunaan termasuk jabatan, persendirian mahupun umum seperti hari raya, sekolah, sambutan hari jadi dan sebagainya. 


Harapan saya menggunung agar blog ini mendapat sambutan yang meriah dan juga kompetetif dari segi penggunaannya mahupun pengunjungnya. Amin dan Alhamdulillah dengan ini saya merasmikan blog ketiga saya iaitu 


Vektor Lah !

No comments: