Wednesday, August 3, 2011

Bukti kebodohan SPR

Korang rasa yang kerja di SPR ni jalankan tanggungjawab ataupun tak ha? aku nak tanya korang lah tak ke bodoh klo IC kita ada dua orang? ke dah ada klon skang ni? bodoh tak bodoh aku nak maki gak lah, weh SPR ko buat keje ke ataupun makan gaji p**i bulan2?



Sila Klik Gambar untuk Imej Besar (high resolution)

Akhir kata, bodohlah SPR untuk negara.

3 comments:

gayour said...

sama la dgn timbalan ketua pengarah spr yang datang dalam debat cakna kat karangkraf seblum puasa hari tu. jawapan mengong mengalahkan budak tadika!

ntah la

meeboo said...

yeke bro gayour? perghhh ni mau di laknat wakakakaka, harap2 SPR dapat lah berubah demi kemajuan dan menjamin hala tuju negara kita Malaysia. Amin.

Thx abg gayour idok balik ke kampung ke? teman tahu sikit2 je loghat perok ni haaa ( warm2 chicken s**te wakakakaka berat2)

meeboo said...

eh orang perok plak kekekekeke ishk ihskk ni kompem makan sket sahur tadi ni, bro gayour orang nogori laaahhhh silap2 eden lupa haaa kekekekek