Thursday, June 16, 2011

Tahniah!!

Aku nak ucapkan tahniah kepada saudara ku merangkap kawan rapat ku iaitu Ridzwan @ Wan @ Esquento @ Iyant @ Boh Popaleh kerana baru sahaja menjadi ayah kepada dua orang anak. Anak yang di lahirkan pada harini 16 Jun 2011 bersamaan hari Khamis jam 2.46 petang.

Alhamdulillah dah dapat dua orang anak, aku pun baru je seorang kekekekeke nak kejor lambatlah lagi yek, tapi aok gi dlu kawan nak melintas tak lama lagi kekekekeeke. Oklah takde apa nak cakap pun cuma nak ucapkan tahniah dan semoga selamat semuanya. Amin.


3 comments:

POHPALEH BURGER said...

haha tq bro... mcm dah ada jee hahahaha.... bagus.. bagus.. bagus...

POHPALEH BURGER said...
This comment has been removed by a blog administrator.
meeboo said...

dah ada? apa yg ada bro? tapi no problem bro sekadar tahniah je.