Tuesday, December 22, 2009

Selamat Pengantin Baru Buat YayaFazz


Ertinya :
“Ya Tuhanku, tunjukilah aku untuk mensyukuri nikmat Engkau yang telah Engkau berikan kepadaku dan kepada ibu bapakku dan supaya aku dapat berbuat amal yang saleh yang Engkau ridai; berilah kebaikan kepadaku dengan (memberi kebaikan) kepada anak cucuku. Sesungguhnya aku bertobat kepada Engkau dan sesungguhnya aku termasuk orang-orang yang berserah diri” (Al Ahqaaf : 15).
Di petik daripada blog ini : http://hijauhitam.isgreat.org/tag/islam

Keterangan : Doa ini diajarkan oleh Nabi Muhammad kepada Abu Bakar RA.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Firstly, aku nak ucapkan tahniah kepada pengantin baru yakni Yayafazz so tak bley dah panggey Yayake sebab dah ada Fazz jadi otomatiks nye jadilah YayaFazz hehehehehee.

Mohon maaf cincan dan juga Faiz kerna tidak mengunjungi teratap yang luas serta indah bak kata orang " seri manjung seri utama, bagaikan permata gundah gulana". Itu lah dia, mukhadimah yang menunjukkan sikap yang bersalah kepada YayaFazz hehehehhehe, sekali lagi cincan mohon maaf kerana cincan bekerja pada hari Sabtu berkenaan, memang tak dapat nak amik cuti walaupun sehari.

Apa2 pun Abam Fazz memang hebak lah, sama je cam cincan wahahahahaaa sekali lafaz je. Uiiiihh mesti training ni kan kan? heheheheh acah je, yang penting lafaz tu adalah akad yang suci dan ianya sah di kalangan wali, wali hakim dan juga 4 orang saksi tu yek. Oklah demikian YayaFazz dah pun melalui zaman pemerintahan bertangga jadi peringkat berikutnya adalah zaman berbayi hehehehehee, maka dengan ini; laju2lah berbuat demikian. Meh kita berlumba sapa yang keluar dulu hehehehhee, kompem tok ketuak keluar dulu wahahahahahaa.

Ermm pe ek nak cakap? aku nak balik ke Jerantut hari Khamis ni ada sesiapa yang nak pesan apa-apa? tade ke? ok takpe, oklah tu je nak kasitau sket kat orang2 dan rakyat2 jelata. Akhir kata, sebelum berpisah "Selamat Pengantin Baru kepada YayaFazz, semoga bahagia dan kekal sehingga akhir hayat, insyaAllah, amin".



1 comment:

YayaFazz said...

hiks...mekasih mekasih. YayaFazz amat gembira especially tang berlumba laju2 utk mendapatkan seorang bayi yang comel. Hohohoho! dan terima kasih di atas hadiah yg dikirim. we like it so much!