Friday, December 12, 2008

Salam Orang Kampung






:.: HAPDET SKET!

Bapok lama nye dok hapdet aku nye blog! walhal hari2 aku ngadap pc ni haa, dok kat ofis kat rumoh pong aku online gok. Ermm ni seme disebabkan kebizian tahap sederhana maklumlah hari dan bulan pun nak masuk hujung tahun. Tapi bukan ke biasanye orang akan lebih rumit @ banyak keje ketika hujung tahun ini? masakan aku masih berileks sakan? ermm tapi bagus gok bley aku berehat banyak wahahahahahaaa.

Arakian pada tahun ini banyak meninggalkan pelbagai kesan terhadap diriku, yelah macam2 yang berlaku pada tahun. Tapi alhamdulillah segalanya mana diselesaikan dengan sebaik yang mungkin, insyaAllah masalah tu bley di atasi. Oh ye, apakah projek yang akan di bentang oleh AJK Kampung Sri 360 nanti? di sini masih lagi kosong eventnye wahahahahaa. Saya pong dok tau nok buat pe kat bandar palma ni, maklum jelah skang ni banyak aktiviti solo dan juga berkapelan wahahaahhaaa. Di harap pada tahun hadapan (2009) kita semua akan di berkati oleh Allah SWT dan juga mendapat rezeki yang melimpah ruah di dunia ini mahupun di akhirat.Amin.

Ermm apa ek resolusi korang untuk tahun depan? aku satu je yang aku nak! AKU NAK KAHWIN!!! AaaaaAaaaaAAAarrrgghhh...ok balik ke normal. Aku dah serik duk sorang kat dalam bilik dan kemudian terperuk sehingga kan kutu2 daripada ungka terpaksa ku harungi inikan pula bau2 ungka yang busuk akibat tidak mandi, sedangkan pepium telah dicipta untuk mengharumi seluruh dan sekitar badan kenapalah kita tidak saja menggunakannya? tidakkah itu di panggil membazir? APAKAH? Yayake tolong jitat sket ungka ini!! AUM!

Klo harum pasal tak mandi takpe huh, takpelah abaikan buat ungka itew. Oh ye blog AUM! semakin lama semakin kesep[i]an ketika ini? ermmm kenapa ek? mungkinkah aku selalu menaip disini sahaja? ataupun err..mungkin masa tu aku dah bersabar kot? hehehehehee. Oklah tu jelah kot aku nak hapdet, sket je dok banyok.

Untuk itew, enjo[i] your weekend and have a great fun with your love ones.

Love By,
Cincan [LuvUall]

2 comments:

yaya|azura said...

yayyyyyyyyyyyy!
yayake pon nak kawen gakkkkkk.... :p
kita jgn jemput ungke ke majlis perkahwinan kita itu nanti ye... kasi kad jitat bukan kad jemputan :p

meeboo said...

hehehehe cincan setutjuuuuu wahahahahaa ayuh kita AUM! kan diye!!