Friday, April 9, 2010

What a day?

HARINI JUMAAT!
Fuuuhh harini adalah Jumaat, jadi dan maka boleh lah menunaikan apa2 yang patut pada hari esok berkenaan. Oh ye hari senin nanti aku cuti tapi cuti bukan sembarangan cuti bawak isteri ke hospital wat check.


Oh ye harini layan akaun bersama jem yang lemak berkrim di suasana raya Bandar Palma, tak lama lagi bolehlah aku bawak superbike aku tu dengan bangganye wahahahahaaa...wwuuuuuu!!!


Oklah nak solat jap. Dah solat ke blom ni? Asik baca blog je wakakakakakaa...






No comments: